Arbetsintervju!

Jag skickade in en jobbansökan idag på förmiddagen och ungefär två timmar senare ringer en kvinna upp mig och bokar mig för intervju. Det är dessutom ett ställe som jag hört gott om och som jag är mycket intresserad av. Senare ser jag dessutom på mitt mail att de har mailat mig från ett annat ställer som också verkar intressant.
 
Jag blev lite paff över att det gick så fort, de överdriver då rakt inte när de pratar om sjuksköterskebrist. Så, lite lättare om hjärtat går jag till sängs ikväll! Det känns helt sjukt att jag ska börja jobba. Och idag, när jag stod i röran i köket och knappt kunde tänka klart så kändes det faktiskt ganska bra. Häromkvällen berättade Emanuel för mig hur han uppfattade mig. Han beskrev det som att för ett år sedan hade jag massor av energi som jag pyttsade ut på olika saker under dagen, men att jag idag har väldigt lite energi som jag lägger på en sak, och sedan är jag slut. Jag känner igen mig i det, precis så är det. Så det bli nog bra att byta lite miljö om dagarna och göra något helt annat, få tillbaka lite ork och tålamod. 
 
 
 
 
 
#1 - - Rebecca Adnell:

Vad roligt, hoppas intervjun går bra! :)

Svar: Tack!!! Det hoppas jag med :)
Fanny Strandh